18 C
Athens
Κυριακή, 12 Οκτωβρίου, 2025

Το πήρε απόφαση ο Μελισσανίδης – Αγοράζει γνωστό κανάλι, έκλεισε η συμφωνία

Δημοσιεύθηκε:

Κοινοποιήστε το:

Αποφασισμένος να μπει δυνατά στον χώρο της τηλεόρασης είναι ο Δημήτρης Μελισσανίδης και σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη κλείσει η συμφωνία για τον τηλεοπτικό σταθμό που θέλει να αγοράσει!

Συγκεκριμένα, διαβάσαμε στο powergame.gr, ότι: «Στην τελική ευθεία, αν δεν έχει ήδη επέλθει συμφωνία, βρίσκονται οι συζητήσεις που έχουν ξεκινήσει εδώ και κάμποσο καιρό ανάμεσα στον ιδιοκτήτη του «Ε», Φίλιππο Βρυώνη, και τον εφοπλιστή και ιδιοκτήτη της «Ναυτεμπορικής», Δημήτρη Μελισσανίδη.

Σύμφωνα μ’ έναν καλό πληροφοριοδότη που διαθέτω στη μιντιακή αγορά, εδώ και καιρό ο τελευταίος βρίσκεται στην αναζήτηση (τηλεοπτικής) συχνότητας, προκειμένου να μεταφέρει το διαδικτυακό κανάλι της «Ναυτεμπορικής» σε ελεύθερη συχνότητα. Ο σχεδιασμός που υπήρχε εδώ και καιρό απλώς γίνεται πράξη, έστω και σε κανάλι που εκπέμπει στην περιοχή της Αττικής».

Στον… δρόμο του πατέρα του: Τεράστια συμφωνία για τον Γιώργο Μελισσανίδη

Ο Γιώργος Μελισσανίδης διαμορφώνει ένα σύγχρονο στόλο δεξαμενοπλοίων και για το λόγο αυτό ξεφορτώθηκε το παλαιότερο δεξαμενόπλοιο του, με ένα σημαντικό κέρδος, που δεν έγινε γνωστό.

Η Aegean Shipping Management, που διευθύνεται από τον Γιώργο Μελισσανίδη προχώρησε στην πώληση του ηλικίας δέκα ετών δεξαμενόπλοιο Green Sea , συνολικής χωρητικότητας 50.926 dwt και κατασκευής 2014, έναντι 38,5 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα µε όσα ανέφερε η εταιρεία νέος πλοιοκτήτης του τάνκερ είναι µία εταιρεία µε έδρα στα Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα.

Το Green Sea αποτελεί τµήµα µίας τετράδας MR tankers που είχε ναυπηγήσει η Aegean Shipping Management στη Νότια Κορέα και είχε παραλάβει το 2014.

Επισημαίνεται ότι ο Γιώργος Μελισσανίδης ακολουθεί δική του αυτόνομη πορεία από τον πατέρα του Δημήτρη Μελισσανίδη, ο οποίος διαθέτει τριάντα δεξαμενόπλοια.

Υπενθυμίζεται επίσης ότι η Aegean Shipping Management υλοποιεί ένα ναυπηγικό πρόγραµµα τεσσάρων δεξαμενόπλοιων, τύπου LR2, ice-class, χωρητικότητας 114.000 dwt το καθένα.

Τα πλοία ναυπηγούνται στο ναυπηγείο της Cosco και οι παραδόσεις τους αναµένονται να αρχίσουν το δεύτερο εξάµηνο του 2026.

Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από οκτώ δεξαμενόπλοια και έξι bulk carriers με µέσο όρο ηλικίας του τα 3,8 έτη, µε συνολική χωρητικότητα το 1,32 εκατ. dwt.

Με την προσθήκη των νέων πλοίων ο στόλος θα έχει μέσο όρο ηλικίας 3,4 έτη.

 

 

 

 

Πηγή: mononews.gr

━ περισσότερα σαν κι αυτό ...

30χρονη Ελληνίδα μητέρα πήγε σε πασίγνωστο πλαστικό στην Αθήνα να φτιάξει το στήθος της και της το έκανε τετράγωνο

Μαρτύριο για 30χρονη: Το στήθος της έγινε…. τετράγωνο έπειτα από αποτυχημένη επέμβαση Ο δικηγόρος της 30χρονης μητέρας, κ. Τέλλος Αγαπηνός, περιγράφει στο Newsbomb.gr την τραγική...

Νέο Κληρονομικό Δίκαιο • Τέλος τα χρέη για τους κληρονόμους – Tι αλλάζει

Το Υπουργείο Δικαιοσύνης αναμορφώνει πλήρως το Κληρονομικό Δίκαιο, καθιερώνοντας προστασία των κληρονόμων από χρέη, ψηφιακές διαδικασίες, γραφολογικούς ελέγχους, δικαιώματα συντρόφων και αυστηρότερο, διαφανές σύστημα...

Ελπίζω να έχουν καλύτερα γραφικά • Η NASA ετοιμάζεται να επιστρέψει στη Σελήνη και οι συνωμοσιολόγοι παρτάρουν

Τον Απρίλιο του 2026 είναι προγραμματισμένη η αποστολή Artemis II που θα φέρει τη NASA ένα βήμα πιο κοντά στην επιστροφή της στη Σελήνη....

Το τέλος μιας εποχής • Η εξαφάνιση των περιπτέρων • Γιατί μπήκαν 6.300 λουκέτα σε 15 χρόνια

Λουκέτο σε πάνω από 5.000 περίπτερα τα τελευταία 15 χρόνια – Οι αιτίες της κρίσης «Το 2010 υπήρχαν περίπου 9.000 περίπτερα, ενώ σήμερα λειτουργούν μόνο...

Τέλος τα social media για τα παιδιά στην Ελλάδα

Τέλος τα social media στην Ελλάδα για παιδιά ηλικίας μέχρι 15 χρόνων από Οκτώβριο, θα κλειδώνουν αυτόματα μόλις προσπαθούν να μπουν Σύμφωνα με το protothema.gr το...